مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری پرند
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، عصر چهارشنبه 3 شهریور مراسم تجلیل از بانوان شهرداری پرند به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در سالن شهید احمدی روشن شهرداری برگزار شد.
در این مراسم که با همت امور بانوان شهرداری برگزار شد، حجت الاسلام سلطانی رییس شورا، علی یحیی پور شهردار به همراه معاونان، حجت الاسلام محتشم امام جماعت، خانم داستانگو عضو و رییس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر و مسئولان بازرسی و حراست حضور داشتند، از کلیه بانوان شاغل در شهرداری و نفرات برتر مسابقات ورزشی شهرداری در رشته های مختلف تجلیل و قدردانی شد.
حجت الاسلام سلطانی در ابتدای مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت، حضور بانوان در دو جبهه کار در اداره و مسئولیت در منزل را ستود و افزود: بانوان شاغل به دلیل مسئولیت همسرداری و تربیت فرزند وظیفه سنگینی بر عهده دارند و اشتغال آنان نباید سبب غفلت از این مسئولیت شود.
خانم داستانگو عضو شورای اسلامی شهر دیگر سخنران این مراسم به بیان مشکلات بانوان شاغل در شهرداری پرداخت و گفت: بعضی از بانوان شاغل که فرزند خردسال دارند برای نگهداری آن دچار مشکل هستند و اگر در شهرداری مهد کودکی تأسیس شود کمکی به این بانوان خواهد شد تا با خیال راحت تر و با اطمینان بیشتر همراه با آرامش به کارشان ادامه دهند.
وی ادامه داد: دیگر مشکل بانوان شاغل مناسب نبودن فضای محل کار و تداخل با دیگر کارکنان است که از شهردار تقاضا داریم با تسریع در احداث ساختمان جدید شهرداری این مشکل نیز حل شود.
رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر پرند در حوزه ورزش بانوان گفت: در خواست دیگری که بانوان شاغل در شهرداری دارند، تخصیص سانس اختصاصی برای ورزش بانوان در سالن الغدیر است.
زهرا داستانگو همچنین خواستار برنامه های مسافرتی و تفریحی و برگزاری تورهای یکروزه برای بانوان شاغل در شهرداری جهت تقویت روحیه و نشاط آنان شد.
علی یحیی پور شهردار پرند ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و خیر مقدم به حضار با بیان قول مساعد بابت حل مشکل بانوان شاغل شهرداری گفت: من هر کاری بتوانم در حوزه امور بانوان انجام خواهم داد و با کمک شورا و برنامه ای که داریم، سعی در حل این مشکلات خواهیم کرد.
شهردار پرند ادامه داد: با احداث ساختمان جدید شهرداری بیشتر این مشکلات حل خواهد شد و برای بانوان شاغل شهرداری در این ساختمان تمهیداتی پیش بینی شده است.
وی در پایان سخنان خود از کارکنان خواست با دقت بیشتری به کار ارباب رجوع رسیدگی کنند و علاوه بر حضور فیزیکی راندمان کار خوبی ارایه دهند.
گفتنی است در پایان این مراسم از کلیه بانوان شاغل در شهرداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه، قدر دانی وتشکر شد.
در این مراسم همچنین به نفرات برتر مسابقات ورزشی که توسط امور ورزش شهرداری برگزار شده بود جوایزی اهدا گردید





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');