بازدید خبرنگاران و مدیران فرهنگی شهر پرند از خانه ملت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بازدید خبرنگاران و مدیران فرهنگی شهر پرند از خانه ملت
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ صحن علني مجلس شورای اسلامی قبل از ظهر یکشنبه یکم شهریور، میزبان جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان حوزه فرهنگی شهر پرند بود.
در این بازدید که علاوه بر خبرنگاران، مسئولان فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری پرند و تعدادی از شهروندان حضور داشتند، همگي پس از ورود به صحن علنی مجلس با همراهی ابراهیم نکو نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حوزه مجلس بازدید كردند.
خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهر جدید پرند در این بازدید طی نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس، خواستار تصویب استقلال این شهر، استقرار فرمانداری و اعطای مدیریت واحد شهری شدند.
در فرازی از این نامه آمده است: ما جمعی از اهالی رسانه پرند اعلام می‌داریم که مشکل اساسی و زیربنایی شهر پرند عدم استقلال سیاسی و زیرمجموعه و وابسته بودن پرند به شهرستان رباط کریم است.
 شهری با جمعیت بیش از 250 هزار نفری و رو به رشد و بزرگ‌ ترین مجموعه مسکن مهر کشور هنوز فرمانداری و حتی بخشداری ندارد و مستقیما زیر نظر فرمانداری رباط کریم که جمعیت آن بسیار کمتر از این شهر می‌باشد اداره می‌شود.
پرند با این جمعیت فقط یک درمانگاه، 4 اتوبوس داخل شهری و سه تا 4 داروخانه دارد. جمعیت دانش‌آموزی با نزدیک به 22 هزار دانش‌آموز اما مدارسی با کاربری مسکونی دارد. شرکت عمران از تحویل شهر به شهرداری خود­­­داری می‌کند و مردم سرگردان بین این دو سازمان برای گرفتن خدمات معطل مانده‌اند





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');