افتتاح مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از افتتاح ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در اواخر خرداد ماه جاری در این شهر خبر داد.
سعید صابونی اظهار داشت: قرار بود در سال گذشته هشت هزار واحد از این تعداد به بهره برداری رسیده و تحویل مالکان شود که این مراسم به صورت رسمی و نمادین اتفاق نیفتاد اما ۲ تا ۳ هزار نفر کلید واحدهای خود را تحویل گرفتند و تعدادی هم ساکن شدند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار واحد به این تعداد اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با آماده شدن تمامی امکانات این واحدها با همکاری دستگاه های خدمت رسان در پایان خرداد ماه جاری بیش از ۱۲ هزار واحد از مسکن مهر به بهره برداری رسیده و تحویل مالکان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند به آماده بودن ۳۰ هزار واحد مسکن مهر این شهر جهت افتتاح اشاره کرد و گفت: جلسات پیگیری این شرکت با دستگاه های خدمت رسان به صورت روزانه به جز روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شده و تلاش می کنیم تا بزودی همه این واحدها به مالکان واگذار شود.

صابونی خاطرنشان کرد: بنا به دستور وزیر مسکن و شهرسازی که هیچ مسکنی بدون امکانات آب، برق و گاز و … به مالکان تحویل داده نشود، نمی توانیم این تعداد واحد را در حال حاضر واگذار کنیم. وی در پاسخ به این سوال که کار استقرار شهرداری پرند به کجا رسیده است، گفت: ما از هر لحاظ در این خصوص آمادگی خود را اعلام کرده ایم اما باید مسوولان وزارت کشور و استانداری در این خصوص پاسخگو باشند.

گفتنی است، سعید صابونی اظهار امیدواری کرد این مهم در سه ماهه اول سال انجام شود. وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری، شهر جدید پرند دارای شهرداری می شود، افزود: این استقرار با ایجاد شرایط لازم اتفاق خواهد افتاد و شهردار در ساختمان درنظر گرفته شده که اجاره آن را شرکت عمران تقبل کرده مستقر می شود.

بر اساس این گزارش، این اتفاق مبارک که شهروندان پرند بی صبرانه انتظار آن را می کشند و استقرار شهرداری را تنها راه حل مشکلات عدیده شهر می دانند و اکثر مسوولان شهرستان هم بر همین عقیده اند، هنوز صورت نگرفته و به تصمیم مسوولان در وزارت کشور و استانداری تهران بستگی دارد و شهر جدید پرند به گفته مدیر عامل از هر لحاظ این آمادگی را دارد.

منبع : شاسا

 




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1117
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 13 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');