دفتر انجمن خوشنویسان در شهر پرند افتتاح شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دفتر انجمن خوشنویسان در شهر پرند افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ قبل از ظهر دیروز سه شنبه 10 شهریور، دفتر انجمن خوشنویسان پرند با حضور مسئولان شهری و شهرستان در فرهنگسرای بهشت افتتاح و حسین محمدی به عنوان مسئول این دفتر معرفی شد.
مجید آقاجانلو سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری پرند که در این مراسم حضور داشت ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دفتر در شهر جدید پرند گفت: تأسیس دفتر انجمن خوشنویسان، موقعییت مناسبی است که در اختیار این شهر قرار گرفته و امید است با بهره گیری از هنرمندان بومی، شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر در پرند باشیم.
وی در پایان گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در راستای اهداف و برنامه های مصوب در کمیسیون فرهنگی شهر از  انجمن ها و تشکل های مردم نهاد حمایت میکند و آمادگی دارد در این زمینه با انجمن ها و هنرمندان خلاق و خوش ذوق شهر همکاری نماید.
گفتنی است در حاشیه این مراسم از نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب "ضامن آهو" با آثاری از اعضای فعال انجمن خوشنویسان شهرستان رباط کریم رونمایی و در معرض بازدید مسئولان و علاقه مندان قرار گرفت.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند،املاک خانه تو ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 20 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');