انتصابات جدید در شورای اسلامی شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






انتصابات جدید در شورای اسلامی شهر پرند
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پرند، روز شنبه 14 شهریور برگزار شد و با رأی اعضای شورا، رئیس و نائب رئیس جدید انتخاب شدند.
در این انتخابات، اعضای شورا برای سومین سال از دوره خود، هیئت رئیسه و اعضای کمیسیونها را برگزید.
بر اساس همین گزارش، حبیب اختری با 5 رأی اعضای 7 نفره شورا به عنوان رئیس و سعید میرزایی به عنوان نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر پرتد انتخاب شدند.
همچنین در این جلسه انتخاباتی، اعضای کمیسیون‌ها نیز مشخص شدند. صیاد شرافت پور به عنوان خزانه دار و رئیس کمیسیون حقوقی و ورزشی، سیامک کنعانی و آریا خانی بعنوان منشی اول و دوم، حجت الاسلام سلطانی بعنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زهرا داستانگو به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و امور بانوان منتخب و قبول مسئولیت کردند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند،املاک خانه تو ,
:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 20 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');