معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند از اجرای طرح پاکسازی و تزیین دیوارهای سطح شهر خبر داد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ اجرای نقاشی بر روی دیوارهای مدارس شهر پرند که همزمان با طرح استقبال از بهار علم و دانش و بازگشایی مدارس آغاز شده بود تا پایان مهرماه به اتمام می رسد.
محمد حاجی محمدلو سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعلام این خبر گفت: این طرح در فازهای صفر تا دو شهر پرند از ابتدای مهر آغاز شده و در حال اجرا است.
وی ادمه داد: زیبا سازی و طراحی نقاشی، همچنین پاکسازی و تزئین دیوارهای سطح شهر، خصوصأ اطراف و نزدیک مدارس که توسط واحد زیبا سازی شهرداری پرند در حال اجرا است، هزینه ای بالغ بر 350 میلیون ریال در بر داشته است. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 23 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');