طرح تعویض مخازن و زیرمخزنی های زباله در سطح شهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طرح تعویض مخازن و زیرمخزنی های زباله در سطح شهر
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ طرح تعویض مخازن و زیرمخزنی های زباله در فازهای صفر، یک و دو توسط معاونت خدمات شهری شهرداری پرند اجرا می شود.
محمد حاجی محمدلو با اعلام این خبر گفت: با گذشت زمان و فرسوده شدن مخازن زباله و سازه زیر آن، همچنین درخواست شهروندان جهت تعویض و نصب باکس های زباله جدید، شهرداری این طرح را اجرا می کند.
وی ادامه داد: مشکلی که مخازن و زیر مخزنی های زباله قدیمی داشت، استفاده از ورق فلزی نازک و نا مرغوب بود که در اثر تماس با شیرآبه زباله و آب مقاومت نداشت و زود پوسیده و نا کارآمد می شد. همچنین به خاطر جنس فلزی آن در معرض سرقت قرار داشت.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری پرند افزود: در این طرح، از زیر مخزنی های بتنی و مقاوم استفاده شده که در مقایسه با نمونه های قبلی از طول عمر بیشتری برخوردار است و احتمال جابجایی و سرقت ندارد.
حاجی محمدلو از دیگر مزایای مخزن های جدید نام برد و عنوان کرد: این مخزن ها از ورق 2 میلی متری گالوانیزه ساخته شده و به چرخ های پلی اورتان مجهز است که هر کدام از این چرخها تحمل بار 300 کیلوگرم را دارد.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: با تغییر سازه مخازن قدیمی که دارای کف صاف بوده و باعث بوی نامطبوع و نیز پوسیدگی در اثر بارندگی می شد، مخازن جدید باشیب مناسب، کف محدب و شیر قابل تخلیه جایگزین می شود که با این اقدام هم  تخلیه زباله ها بهتر انجام می شود و هم سر و صدای زیاد هنگام تخلیه زباله ایجاد نمی شود، ضمن اینکه شستشو و نظافت آنها راحت تر انجام می شود.
وی در پایان اضافه کرد: بودجه تخصیص یافته به این طرح 3 میلیارد ریال است و تا پایان مهر ماه کلیه مخازن و زیر مخزنی ها در سه فاز تحت نظارت شهرداری تعویض و جایگزین می شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 23 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');