برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک مراسمی در پارک فدک برگزار شد.
در این مراسم که صبح روز شنبه 94/7/18 تشکیل شد، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پرند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.
سعید میرزایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به کودکان شهر پرند و خانواده های آنها اظهار داشت: کودکان سرمایه های ما و آینده سازان این سرزمین هستند و من روز جهانی کودک را به تمامی کودکان ایرانی به خصوص کودکان این شهر تبریک می گویم.
وی افزود: ایجاد و احداث مکان تفریحی برای کودکان این شهر از وظایف خطیر این شهرداری و شورای شهر است و بر این اساس در نظر داریم در سال جاری شهربازی مکانیزه ای در پارک کوهسار جهت رفاه حال مردم  و ایجاد محیطی شاد و فرح بخش برای کودکان این شهر احداث و  راه اندازی کنیم.
وی پس از همدردی با کودکانی که در کشورهای مسلمان همچون یمن، بحرین، فلسطین و لبنان به خاک و خون کشیده می شوند و نیز عده ای از کودکان ایرانی در فراغ پداران و مادران پر کشیده سرزمین منا به سوگ نشسته اند، عنوان داشت: از خداوند بزرگ برای همه ی این عزیزان صبر و بردباری را مسئلت می کنیم. 
در پایان این مراسم مسابقه ای برگزار شد و برندگان جوایز ارزنده ای اهدا گردید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 23 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');