وعده نيكزاد برای اتمام مترو پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش ايسنا، مهندس علي نيكزاد كه امروز، سه‌شنبه براي بازديد از پروژه مسكن مهر و روند احداث مترو به شهر جديد پرند رفته بود، با بيان اينكه در نيمه دوم خرداد امسال شاهد به بهره برداري رسيدن 15 هزار واحد مسكوني مهر در شهر جديد پرند و افتتاح‌هاي جداگانه در هشتگرد و پرديس خواهيم بود، گفت: اين در حالي است كه ثبت نام متقاضيان براي 40 هزار واحد مسكوني مهر در شهر جديدپرند نيز تز هفته آينده آغاز مي شود.

وي كه با حضور در طول مسير ساخت متروي پرند از روند اجرايي اين پروژه بازديد و خواستار تسريع در اتمام اين پروژه شد ، با اشاره به اينكه منظور سهولت و سپري شدن زمان كمتر در تردد ساكنين شهر پرند به شهرهاي اطراف، عمليات اجرايي مترو پرند از سال 88 در دستور كار مسئولان امر قرار گرفته است ، اظهار داشت : طول تقريبي مترو پرند از فرودگاه حضرت امام خميني (ره) تا شهر پرند 17.5 كيلومتر است كه احداث اين مسير با برآورد اوليه 187 ميليارد ريال در دستور كار شركت عمران پرند قرار دارد.

وزير راه و شهرسازي به برخي مشخصات فني مسير ياد شده اشاره كرد و افزود : در طول مسير ساخت متروي پرند هفت پل با دهانه هاي مختلف طراحي و ساخته مي شود كه از جمله طولاني ترين پل در اين مسير به طول 140 متر است كه بر روي بزرگراه تهران - ساوه قرار دارد كه ساخت اين پل آغاز شده است.

وي افزود: با توجه به توسعه بزرگراه در آينده، طراحي دهانه اي در دو طرف اين پل با پايه وسط به اتمام رسيد و هم اكنون عمليات بتن ريزي پايه هاي اين بزرگترين پل مترو پرند آغاز شده است كه بالغ بر 4549 متر مكعب حجم بتن و 820 تن آهن آلات براي ساخت آن به كار برده مي شود.

مهندس نيكزاد تصريح كرد: در اين مسير 28 آبرو طراحي شده كه عمليات اجرايي 14 دستگاه آن به اتمام و مابقي آبروها كه عمدتاً در نزديكي فرودگاه جديد امام خميني قرار دارند، در حال هماهنگي با نقشه هاي دفع آبهاي سطحي مسير جاده و محوطه فرودگاه جديد است.

بنابر اين گزارش طول مسير مترو تهران پرند 50 كيلومتر است كه بر اساس توافق انجام شده مقرر شده بود 20 كيلومتر اين خط ريلي توسط شهرداري تهران، 12.5 كيلومتر تا فرودگاه حضرت امام توسط وزارت راه و ترابري سابق و 17.5 كيلومتر باقيمانده تا پرند توسط شركت عمران شهرهاي جديد احداث شود.
منبع : تابناک




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1579
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 13 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');