جلسه ساماندهی هیئت های مذهبی شهر پرند در ایام محرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم جلسه ای با حضور جانشین و معاونان شهردار و رییس شورای اسلامی شهر برگزار شد.
در این جلسه که بعد از ظهر روز سه شنبه 21 مهر ماه در سالن جلسات شهرداری تشکیل شد، حبیب اختری رئیس شورا، ناصر        آقا رحیمی جانشین شهردار، مهندس حسنی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی، محمد حاجی محمدلو سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری پرند، حجت الاسلام محتشم امام جماعت شهرداری و دیگر مسئولان شهری، شهرستان و  مدیران و خادمان هیأت مذهبی شهر پرند حضور داشتند.
حبیب اختری رییس شورای اسلامی شهر پرند در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، از اعلام آمادگی شورا و شهرداری جهت رسیدگی به مشکلات هیئت های مذهبی شهر خبر داد و گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر جدید پرند و مشکلات فرهنگی که وجود دارد، هیأت های مذهبی می توانند پایگاه مناسبی برای همدلی و پیوند بین شهروندان باشند.
وی ادامه داد: لایحه ای از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهر پرند جهت مساعدت مالی به هیأت مذهبی مجوز دار و باسابقه مطرح شده که با مصوب شدن این لایحه، بودجه ای در اختیار هیأت پرند قرار می گیرد.
روح الله حسنی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی ضمن خوش آمد گویی به حضار، هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی بین مسئولان هیئت ها و دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: از خادمان و مدیران هیأت درخواست دارم جهت نصب بنرها و بر پایی ایستگاه های صلواتی با واحد اجتماعی و فرهنگی شهرداری هماهنگ کنند تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.
حجت الاسلام محتشم امام جماعت شهرداری پرند دیگر سخنران این جلسه به چند نکته اساسی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در هیأت باید برای تعظیم شعائر الله باشد و از سخنران و وعاظ دعوت شود تا با بیان واقعه عاشورا، فرهنگ عاشورایی بین جوانان ترویج شود.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین پیام های عاشورا برپایی نماز جماعت است که هیأت می توانند در این ایام مقدمات خواندن نماز جماعت را در هیئت ها و حسینیه ها فراهم کنند.
امام جماعت شهرداری پرند با تأکید بر رعایت شئونات اسلامی در این ایام تصریح کرد: از خادمان و متولیان هیأت انتظار می رود بر این امر نظارت داشته باشند و عزاداری ها به گونه ای برگزار شود تا زیبنده دستگاه سید الشهدا(ع) باشد.
ناصر آقا رحیمی معاون شهردار با اشاره به اقدامات و تمهیدات شهرداری در آستانه ماه محرم گفت: همه واحد های شهرداری در این ایام آماده باش هستند و به شهروندان و عزاداران خدمت رسانی می کنند.
جانشین شهردار پرند در ادمه به استقرار اکیپ های آتش نشانی در نزدیکی هیأت و توزیع کیسه های مخصوص زباله در هیئت ها اشاره کرد و اظهار کرد: حفظ نظافت شهر و ایمنی هیأت و عزاداران از اولویت های کار شهرداری در ایام محرم است.
وی همچنین رعایت بهداشت، حفظ شئونات اسلامی و همکاری و هماهنگی با خدمتگزاران در شهرداری را از مدیران هیآت خواستار شد.
  در پایان مسئولان هیئت های مذهبی شهر پرند با بیان مشکلات و کاستی هایی که در این هیئت ها وجود دارد، بر لزوم بررسی و مساعدت شهردار و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص تأکید کردند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 23 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');