توزیع کیسه های زباله در بین هیئت های مذهبی و مساجد شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند، به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای اهداف شهرداری در خصوص پاکسازی و نظافت سطح شهر، با حضور روح اله حسنی معاونت فرهنگی و اجتماعی، جاوید رحیمی سرپرست سازمان حمل و نقل و مهدی رنجی مدیر امور شهری، کیسه های زباله در مقابل هیئت های مذهبی و مساجد شهر پرند توزیع گردید.
مهدی رنجی مدیر امور شهری با اعلام این خبر گفت: خدمات دهی شهرداری پرند به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، از اول محرم صورت گرفته و تا پایان این ایام ادامه دارد.
مدیر امور شهری با تأکید بر اینکه خدمتگزاری به عزاداران حسینی افتخار بزرگی است که امسال با آمادگی بیشتر نسبت به سال های قبل به عنوان خادمین اباعبدالله الحسین (ع) انجام خواهیم داد، افزود: از آنجائیکه در دهه نخست محرم به دلیل پذیرایی از عزاداران سرور و سالار شهیدان در مقایسه با دیگر روزهای سال زباله بیشتری در سطح شهر تولید می شود، شهرداری پرند به صورت ویژه نسبت به جمع آوری زباله ها و پسماندها اقدام می کند که همکاران ما در حوزه خدمات شهری جهت پاکسازی مسیرهای عزاداران آماده به کار هستند تا شهر را به بهترین نحو برای عزاداری امام حسین (ع) آماده کنند.
رنجی اعلام کرد: ما برای رفاه حال شهروندان و عزاداران حسینی و حفظ نظافت شهری، کیسه های زباله را در بین هیآت مذهبی و مساجد شهر پرند توزیع کردیم و در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز ضمن جمع آوری زباله های سطح شهر، کیسه زباله های مورد نیاز شهروندان را بین مساجد، حسینیه ها و تکایایی که در مسیر عزاداران است، تقسیم خواهیم کرد.
وی در پایان از شهروندان خواست تا مثل همیشه در حفظ نظافت و پاکی شهر به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا همکاری لازم را با نیروهای خدماتی شهرداری داشته باشد





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');