نامه متقاضیان مسکن مهر پرند به دولت: قسط خانه‌ای را می‌دهیم که اجازه بازدید از آن را هم نداریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






جمعی از متقاضیان مسکن مهر پرند در نامه‌ای سرگشاده به مسوولان دولت از آنها خواستند با رفع مشکلات مسکن‌های مهر، خانه‌هایشان را تحویل بدهند.

متقاضیان در این نامه آورده‌اند: قرار بود زمستان ۹۱ خانه‌مان را تحویل بدهند اما متأسفانه بعد از گذشت سه سال هیچ خبری نیست. البته در تیر امسال خانه‌هایمان را به صورت موقت تحویل دادند اما وقتی داخل خانه‌ها رفتیم هیچ خبری از کولر، پکیج، کابینت و… نبود.

متقاضیان مسکن مهر پرند در این نامه سرگشاده ادامه دادند: بعد از دریافت کلید گفتند تا دو ماه آینده فقط یکبار می‌توانید از منزل خود بازدید کنید. خانه‌ای که فاقد آب، برق و گاز است.

در این نامه با اشاره به اینکه مسوولان طرح همان یک بازدید را هم بعداً اجازه ندادند انجام بشود افزودند: شش ماه است قسط خانه‌ای را می‌دهیم که حتی اجازه بازدید از آن را نداریم. شرکت عمران پرند متعهد شده بود که خانه را به همراه کابینت، انشعابات، پکیج و کولر به ما تحویل دهد اما به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرده است.

متقاضیان مسکن مهر پرند در این نامه آورده‌اند: ما را دوبار به دفتر اسناد رسمی فرستادند یک‌بار برای اینکه کتباً از ما تعهد بگیرند که ما حق هرگونه شکایت را در حال و آینده از خود ساقط می‌کنیم و هیچ شکایتی از شرکت کیسون عمران پرند نداریم. بار دوم هم از ما تعهد اجباری گرفتند که اگر روزی انشعابات وصل شد، حق انشعاب را خودتان پرداخت کنید.

در همین رابطه علی فعلی نماینده متقاضیان مسکن مهر پرند به خبرنگار موج گفت: این نامه در حالی منتشر می شود که شرکت عمران پرند در اقدامی ناعادلانه واحدهای متقاضیانی که نتوانسته اند تمامی پول خود را پرداخت کنند به افرادی می دهد که علاوه بر هزینه های اصلی مبالغ اضافه را نیز پرداخت کرده اند در این صورت واحدهای آماده تحویل ما با خانه های نیمه کاره معلوم نیست چه زمانی به اتمام می رسند تعویض می شود.

گفتنی است بیشتر واحدهای مسکن مهر پرند بدون انشعابات آب و برق به متقاضیان تحویل داده می شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');