عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سیدعلی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اینکه “دانش‌آموزان ۹ مدرسه در پرند با پتو به کلاس درس می‌روند”، اظهار کرد: مدارس شهر پرند بر اساس نقشه‌های نوسازی مدارس که به ما داده شده تکمیل و تحویل شده است.

وی با بیان این‌که این مدارس به نوسازی مدارس تحویل موقت شده است، افزود: « ۱۲ آبان امسال از مدارس شهر پرند بازدیدی داشتم که متوجه شدم لوله‌کشی گاز برخی آنها انجام نشده است. موضوع را از پیمانکار پیگیری کردم که عنوان شد در نقشه نوسازی مدارس لوله کشی گاز نبوده است.»

وی با یادآوری این‌که به پیمانکار تاکید کردم کاری به نقشه ناقص نوسازی مدارس نداشته باشد، ادامه داد: آنها -نوسازی مدارس- کوتاهی کرده‌اند و دانش‌آموزان چه گناهی کرده‌اند، با مسئولیت شرکت عمران پرند در اسرع وقت نسبت به لوله‌کشی گاز مدارس اقدام کنید.

سرپرست شرکت عمران پرند بیان کرد: بر این اساس مشکل گازرسانی ۴ مدرسه از ۷ مدرسه برطرف شده و سه مدرسه باقیمانده نیز تا حداکثر ۷ روز آینده تکمیل می‌شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');