آخرین جزئیات متروی تهران- پرند/ روحنواز: افتتاح مترو معطل ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه با تشریح آخرین جزئیات ساخت متروی تهران – پرند، گفت: تکمیل متروی پرند در انتظار اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی از سوی دولت است و در صورت تامین اعتبار مترو ۶ ماهه به بهربرداری می‌سد.

علی اکبر روحنواز، مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با «پرندپرس» با بیان اینکه این خط دارای پنج ایستگاه شهر آفتاب، واوان، فرودگاه شماره یک، شهر فرودگاهی و پرند است، اظهار کرد: خط متروی پرند جزو خطوط اقماری محسوب می‌شود که پیش از این بنا بود توسط وزارت راه ساخته شود. اما از سال ۹۱  به شرکت متروی تهران سپرده شد و مقرر شد تا این شرکت نسبت به ساخت این خط اقدام کند؛ اما به دلیل عدم تزریق اعتبارات مورد نیاز، ساخت این مترو به تعویق افتاده است.

وی افزود: طبق مصوبه دولت دهم قرار شد این خط مترو به طور صددرصد با بودجه دولتی ساخته شود که متاسفانه عدم تزریق به موقع بودجه موجب شده که این پروژه همچنان به کندی پیش رود.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه، تصریح کرد: تکمیل این پروژه در حال حاضر معطل حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار است که قطره چکانی تزریق می‌شود و پروژه را به این سرنوشت دچار کرده است.

 روحنواز با تاکید بر اینکه اگر این مقدار بودجه توسط دولت تامین شود ظرف مدت شش ماه متروی پرند به بهره برداری خواهد رسید، گفت: اگر این بودجه پیش تر تامین می‌شد امروز باید مردم شهر پرند می‌بایستی از طریق خط مترو به تهران و بالعکس تردد می‌کردند!

وی ادامه داد: تصمیم بر این شده حالا که دولت به موقع بودجه نمی‌دهد پروژه به ۳ فاز تقسیم بندی شود تا کار بیش از این معطل نشود.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه، افزود: فاز یک این خط از ایستگاه مترو شاهد در خط یک مترو تا ایستگاه مترو شهر آفتاب به طول ۴ کیلومتر است که و ایستگاه آن در جوار نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب قرار دارد و پیش بینی می‌شود امسال فاز نخست این افتتاح شود.

روحنواز ادامه داد: شهرداری تهران به این نتیجه رسیده است حالا که می‌خواهد نمایشگاه شهرآفتاب را به بهره برداری برساند بودجه فاز اول را خودش تامین کند که هم اکنون این بودجه تزریق شده و کار به خوبی پیش می‌رود.

وی گفت: فاز دوم این پروژه از شهر آفتاب تا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فاز سوم از فرودگاه تا پرند که هر دو فاز نیازمند تزریق بودجه دولتی است.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه عنوان کرد: علی رغم تامین نشدن بودجه زیرسازی و زیل گذاری بخش اعظم پروژه ۵۵ کیلومتری تهران به پرند و پل‌ها انجام شده و اگر حدود ۳۵۰ میلیارد تزریف شود ۶ ماهه پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

روحنواز با بیان اینکه با تزریق قطره چکانی بودجه از سوی دولت نباید امیدوار بود که امسال کل پروژه و حتی فاز دوم هم به افتتاح برسد، گفت: مترو تهران از نظر دانش فنی و عملیات اجرایی هیچ مشکلی ندارد و توان کار بالایی دارد به این به شرطی است که بودجه تامین باشد.

وی در پایان افزود: این پروژه مطالبه جدی مردم پرند است و ما هم از اینکه تنگناهای بودجه‌ای موجب شده همچنان مردم چشم به راه این مترو باشند ناراحات هستیم و انتظار داریم دولت محترم عنایت و توجه بیشتری برای تزریق بودجه داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');