بررسی سلب عضویت ۲ عضو شورای پرند/ به اخطار بسنده شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






عضو هیات حل اختلاف استان تهران درباره خبر سلب عضویت دو عضو شورای شهر پرند به دلیل تخلفات مالی، گفت: در این رابطه با تصمیم هیات حل اختلاف، به اخطار و تذکر بسنده شد.
به گزارش «پرند پرس» حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برخی خبرهای مطرح شده مبنی بر سلب عضویت دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر پرند اظهار داشت: پیشنهادی از سوی دبیرخانه هیات حل اختلاف به هیات ارائه شده بود که با توجه به اختلافاتی که در رابطه با موضوع بودجه شهر پرند و ارتباط آن با شورای شهر پیش آمده است، موضوع سلب عضویت دو تن از اعضای شورا بررسی شود.

وی افزود: اعضای هیات حل اختلاف تشخیص دادند که مسئله را فعلا با یک اخطار حل بکنند تا شورای شهر پرند بتواند به کار خود برای خدمت به مردم ادامه دهد.

عضو هیات حل اختلاف استان تهران با درباره موضوع تخلفات مالی در شورای شهر پرند در این زمینه، تصریح کرد: عمدتا اختلافات بودجه ای، اداری و غفلت در این زمینه بود که با تشخیص اعضای هیات حل اختلاف مسئله سلب عضویت برخی اعضای شورای شهر پرند منتفی شد و به اخطار بسنده شد.

گروسی با اشاره به حضور دو تن از نمایندگان مجلس، نماینده دادگستری، معاون استاندار و نماینده ای از شوراهای شهر و روستای استان در هیات حل اختلاف استان تهران خاطرنشان کرد: تمامی پیشنهادات در رابطه با انحلال، سلب عضویت و مواردی از این قبیل که مربوط به شوراهای شهر باشد، از طریق دبیرخانه هیات حل اختلاف در جلسه هیات بررسی و با توجه به گزارش های ارائه شده، تصمیم گیری می شود که در رابطه با شورای شهر پرند نیز بر همین اساس تصمیم گیری شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');