توصیه های مدیر عامل آتش نشانی و ایمنی شهرداری پرند در روزهای برفی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر عامل آتش نشانی شهرداری پرند با اشاره به کاهش دمای هوای کشور و افزایش بارش‌ برف در اغلب استان‌ها، توصیه‌هایی را برای ایمنی بیشتر در روزهای برفی به شهروندان ارائه کرد.
مهندس پژمان ملکی در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری پرند، با بیان اینکه هنگام بارش برف و یخبندان تا حد امکان باید از سفرهای غیرضروری و خروج از خانه خودداری کرد، افزود: در صورتی که شهروندان مجبور به تردد در سطح معابر با خودرو هستند، باید حتما نسبت به تهیه لاستیک یخ‌شکن، زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات ایمنی برای خودروی خود اقدام کنند.
مدیر عامل آتش نشانی شهرداری پرند با اشاره به کاهش دمای هوای خارج و به تبع آن تلاش برای گرم نگهداشتن منازل در روزهای برفی تصریح‌کرد: در این مواقع به منظور پیشگیری از تولید گازهای مضر و کاهش اکسیژن در فضاهای بسته باید وسایل گرمایشی خانه و محل کار را متناسب با حجم هوای محیط و نحوه تهویه آن تنظیم کرد.
وی افزود: هنگام پارو کردن برف از پشت بام‌ها نیز شهروندان باید از ریختن توده‌های برف بر سطح کوچه و خیابان خودداری کرده و در صورتی که ضرورت برف‌روبی از پشت‌بام وجود دارد یک نفر را به عنوان کنترل‌کننده و راهنما در محل ریختن برف انتخاب کرده و از پرتاب ‌کردن برف روی سیم‌های انتقال برق و تلفن خودداری کنند.
ملکی با بیان اینکه هنگام خروج از منازل باید از لباس مناسب و کفش‌های عاج‌دار استفاده شود، ادامه‌داد: هنگام عبور از پلکان‌های برف‌گیر ساختمان‌ها، معابر و پل‌های عابرپیاده باید دقت بیشتری داشت و از دستگیره‌های کنار پلکان‌ها استفاده کرد.
مدیر عامل اتش نشانی شهرداری پرند ادامه ‌داد: در این روزها باید بیش از پیش از سالم بودن وسیله‌نقلیه و مجهزبودن آن به تجهیزات ایمنی و گرمایشی مطمئن شد و در صورت بروز نقص ‌فنی در خودرو، باید آن را در منتهی‌علیه سمت راست خیابان متوقف کرده و برای پیشگیری از برخورد دیگر وسایل‌ نقلیه، علائم هشدار دهنده را در مکانی مناسب قرار دهیم. وی همچنین از رانندگان خواست هنگام رانندگی روی سطوح لغزنده از انجام ترمزهای ناگهانی خودداری کنند.
ملکی سقوط از ارتفاع را جزو مواردی عنوان کرد که در روزهای برفی بیشتر اتفاق می افتد و در ادامه اضافه کرد: گاه افرادی که برای پاروکردن برف یا حتی تماشای آن به پشت‌بام می‌روند از این قسمت‌ها سقوط کرده‌اند که در این خصوص باید از نزدیک‌شدن به لبه‌بام خودداری شود.
وی در مورد سفر به مناطق سردسیر کشور گفت: در این قسمت‌ها نیز شهروندان باید هنگام عبور از گذرگاه‌ها مواظب سقوط قندیل‌های یخی آویزان از ناودان‌ها و لبه ساختمان‌ها باشند و از عبور از سطح یخ زده حوض‌ها و دریاچه‌های مصنوعی پارک‌ها جدا خودداری کنند.





:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');