یادواره شهدای شهر پرند برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






یادواره شهدای پرند با عنوان آسمانی ها در شهر جدید پرند با حضور شهروندان ولایتمدار، خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان شهری و شهرستان، بسیجیان و یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ این مراسم شامگاه یکشنبه 22 آذر بعد از نماز مغرب و عشاء به همت شهرداری پرند و سپاه ناحیه رباط کریم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
در مراسم آسمانی های شهر پرند، علی بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ثانی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام خدیری امام جمعه پرند، حبیب اختری رییس شورا، علی یحیی پور شهردار پرند، سردار نصیری فرمانده سپاه استان تهران، سرگرد ایلکا فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم، ائمه جماعات منطقه و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم حضور داشتند.
حجت الاسلام خدیری امام جمعه پرند ضمن گرامیداشت دهه اول ماه ذی الحجه و تجلیل از خانواده شهدا، از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم همچنین از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان قدردانی کرد و گفت: مردم ولایتمدار شهر جدیدپرند با حضور پرشور خود در این مراسم ثابت کردند که هنوز خط سرخ شهادت و مسیر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار زنده است.
فرمانده سپاه استان تهران دیگر سخنران این یادواره، دارایی های امروز نظام را دلیل رشادت‌ها، ایثارگری ها و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنها دانست و تصریح کرد:شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند.
سردار نصیری با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا را  برای همیشه زنده نگه داشت و راه آنان را ادامه داد. 
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امنیت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.
فرمانده سپاه استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.
در پایان مراسم، لوح یادبود به خانواده شهدا ساکن پرند اهدا شد و از مقام آن شهیدان تجلیل بعمل آمد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 24 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');