ارائه مدرک 5 سال سابقه سکونت در استان تهران شرط لازم برای واگذاری مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






متقاضیانی که در آستانه تحویل واحد مسکن مهر در پرند هستند، می بایست یکی از چهار مدرک خواسته شده جهت اثبات 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل نمایند در غیر اینصورت ثبت نام آنان منتفی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند به اطلاع متقاضیان مسکن مهر می رساند یکی از شرایط مبرم برای تحویل واحد مسکونی در شهر پرند که از قبل اعلام شده است، سابقه سکونت  5 سال در استان تهران می باشد از این رو متقاضیانی که در آستانه تحویل واحد می باشند، پس از احراز شرایط  5 سال سکونت در استان تهران می توانند واحد مسکونی خود را تحویل گیرند.  

سرکوپن استان تهران، ارائه 5 سال سابقه بیمه در استان تهران، ارائه معرفی نامه از ارگان دولتی مبنی بر 5 سال سابقه کار در استان تهران همچنین ارائه 5 سال سابقه تحصیلی فرزند در استان تهران از جمله مدارکی است که برای تحویل واحد مسکن مهر الزامی می باشد.

 

متقاضیان می توانند تنها با ارائه یکی از مدارک فوق در شهر پرند صاحبخانه شوند در غیر اینصورت ثبت نام آنها در هر مرحله ای که باشد، منتفی می شود.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پرند



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر , شرایط مسکن مهر ,
:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 23 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');