بازار بزرگ ایرانی پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ازار ایرانی بزرگ پرند، فضای شهری و پیاده راه مجهزی است دارای نقش تجاری خدماتی، که با حضور طیف متنوعی از فعالیتهای مرتبط با کار، سکونت و اوقات فراغت عرصه ای سرزنده و پویا ایجاد خواهد کرد.
این پروژه در طولی  بالغ بر 1000 متر و در محدوده37 هکتاری در اراضی شمالی فاز 4 به صورت خطی با  عنایت به اصول طراحی اقلیمی ،  با حیاطهای مرکزی ، فضاهای باز و بسته ، رواقهای سایه انداز و پیاده راه های ایمن و فضاهای سبز جهت تلطیف هوا طراحی شده است .  مطالعات اولیه پروژه به پايان رسيده و شناسنامه پروژه ها براي جلب مشارکت سرمايه گذار آماده شده است.
    فرم کالبدی این محور در بستری از عناصر شاخص معماری بازارهای ایرانی شکل گرفته است و هویت دروازه‌ای در ترکیب با عناصر طبیعی و مصنوع دارد. مجاورت این بازار با معابر اصلی شهر، خطوط و ایستگاههای مترو .... سهولت دسترسی را از مناطق همجوار و از سراسر شهر پرند میسر ساخته است. غلبه حضور پیاده و استقرار فعالیتهای جذاب این محور را به عنوان کانونی سرزنده و فعال در سطح شهر مطرح می سازد.
    این حوزه با فراهم آوردن زیر ساختهای مدرن و نیز ارتقاء هویت معماری بافت قادر بر جذب بنگاههای اقتصادی و بازدیدکنندگان از سراسر شهر پرند بوده و در جهت رونق اقتصادی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد
نما و حجم کلی هر قطعه  با توجه به فرمهای ایرانی – اسلامی  به انضمام متراژ زیر بنا ، تعداد طبقات  ، پارکینگ  و هزینه ساخت، در قالب مشخصات پروژه ها جهت ارائه به سرمایه گذار آماده می باشد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 1 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');