با حضور دكتر احمدي نژاد در شهر جديد پرند صورت گرفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در مجتمع مسكن "مالك اشتر" شهر جديد پرند به طور همزمان 10 هزار واحد مسكن مهر را در اين شهر افتتاح كرد.

رييس جمهور با حضور در يكي از واحدهاي مجتمع مسكن "مالك اشتر" به طور نمادين كليد اين واحد را به مالك آن واگذار كرد.

دكتر احمدي نژاد همچنين در جريان افتتاح واحدهاي مسكن مهر شهر جديد پرند از پروژه مسكن "كوزو" كه توسط پيمانكاران تركيه اي اجرا شده و پروژه "كيسون" بازديد و در جريان چگونگي روند احداث و تكميل واحدهاي مسكوني اين پروژه ها قرار گرفت و با حضور در يكي از واحدهاي پروژه كوزو كليد اين واحد مسكوني را نيز به صورت نمادين به مالك آن تحويل كرد.

رييس جمهور در ادامه و هنگام بازديد از بخش هاي مختلف پروژه كوزو با استقبال گرم و پرشور جمع زيادي از ساكنان اين مجتمع مسكوني مواجه شده و براي دقايقي ضمن حضور در ميان ايشان، به گفتگو با آنها پرداخته و دستوراتي براي رفع مشكلات و مسائل آنان صادر كرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری




:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');