دومین مدرسه ورزش کشور در پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در پی دستور نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر، مدیران شرکت عمران شهرهای جدید از روند اجرایی این عملیات در شهر جدید پرند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، پیرو بازدید سرزده نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در روز چهاردهم آبان ماه سال جاری از شهر جدید پرند، معاونین ایشان جهت پیگیری دستور وی مبنی بر تسریع در وصل کردن انشعابات آب، برق و گاز در جریان روند اجرایی عملیات خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر این شهر قرار گرفتند.

ولی پور معاون فنی اجرایی، رمضان پور سرپرست اداری مالی و بابازاده مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی طاهری سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، در جریان بازدید از کوزو فاز 6، که حدود 30 خانوار در آن سکونت دارند، از نزدیک با شهروندان درخصوص اقدامات صورت گرفته جهت رفع مشکلات زیربنایی به گفت و گو نشستند که ساکنين از وضعیت نصب انشعابات و روشنایی محوطه، رضایت خود را اعلام کردند.

نمایندگان معاون وزیر راه و شهرسازی، در ادامه برنامه خود از دومین مدرسه ورزشی کشور  که زمین فوتسال آن به بهره برداری رسیده و ساختمان چند منظوره آن پیشرفت فیزیکی 75 درصدی دارد، بازدید و از روند پیشرفت ساخت 10 مدرسه دیگر این شهر که در دهه مبارک فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید، ابراز رضایت نموده و نسبت به پیگیری و ادامه روند کار در خصوص خدمات زیربنایی دستورات لازم را صادر نمودند





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 1 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');