آبشار صخره ای شهدای گمنام در پارک کوهسار احداث می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، محمد حاجی محمدلو  سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعلام این خبرگفت: این آبشار صخره ای از احجام سنگی، خاک و خرده های سنگ که از گذشته در سطح بوستانها رها شده و غیر قابل استفاده بوده ساخته می شود.

وی بوستان کوهسار، کنار باغ گیاهشناسی را محل احداث این آبشار صخره ای عنوان کرد و افزود: به یاد شهدا و به منزله احترام به مقام والای این سرفرزان ایران اسلامی، همچنین مجاورت با مقبره شهدا، این آبشار بنام  آبشار صخره ای شهدای گمنام مزین می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند افزود: با توجه به تاثیر گذاری آبنما و آبشارهای صخره ای در آرامش روحی و بصری شهروندان و افرادی که برای تفرج به پارک کوهسار پرند مراجعه می کنند، همچنین با بررسی های صورت گرفته طرح احداث آبنما در این نقطه از پارک که تردد بیشتری دارد و در معرض دید شهروندان قراردارد اجرا می شود.
حاجی محمدلو تصریح کرد: به منظور تداعی جلوه طبیعت بخشی از این آبشار به صورت صخره ای احداث می شود که در آن آب به صورت آبشار از ارتفاع سرازیر می شود.
وی مساحت برکه و آبشار را  400 متر مربع عنوان کرد و اظهار کرد: ارتفاع این آبشار صخره ای از عمق تا بالاترین سنگ کار گذاشته شده 5 متر است.
 این مقام مسئول شهرداری در خصوص تأمین آب این آبشار صخره ای گفت: با بهره برداری از آب شیرین کن پارک فدک، آب این آبشار تأمین و با تانکر منتقل می شود و در نهایت با استفاده از سیستم پمپاژ در برکه به گردش در می آید.
حاجی محمدلو در پایان گفت: اجرای طرح های ویژه فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار دارد و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 1 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');