بررسی مشکلات آب و برق مسکن مهر پرند و پردیس امروز در مجلس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






     مدیرعامل آبفای استان تهران و مدیرعامل توزیع برق نواحی استان تهران به جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی دعوت شدند تا با حضور این دو مقام مسئول، مشکلات آب و برق مسکن مهر پرند و پردیس بررسی شود.

اقتصاد پرس: بررسی مشکلات مسکن مهر پرند و پردیس در تهران موضوع جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی است. در این جلسه که قرار است با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران و مدیرعامل توزیع برق نواحی استان تهران برگزار شود به مشکلات آب و برق مسکن مهر پرند و پردیس رسیدگی خواهد شد.

«محمد پرورش» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از نصب کنتورهای آب واحدهای مسکن مهر پرند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان امسال بیش از 10 هزار انشعاب در شهر جدید پرند نصب و شبکه فاضلاب آن نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: وضعیت حق انشعاب 20 هزار واحد دیگر نیز در دو هفته آینده مشخص می‌شود.

پرورش همه زیرساخت‌های آب‌رسانی از جمله خط انتقال، مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ را آماده خدمات‌رسانی دانست و گفت: با نصب 35 کیلومتر خط انتقال آب، 12 مخزن، شش ایستگاه پمپاژ و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پرند، این شهر زیر پوشش خدمات آب‌رسانی این شرکت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به خرید تعداد زیادی کنتور آب گفت: طرح‌های آب‌رسانی به شهرهای پرند و پردیس دو طرح بزرگی هستند که برای تامین نیاز آبی آن‌ها در سال‌های آینده برنامه‌ریزی کلانی انجام شده است.

وی هم‌چنین از برنامه‌ریزی برای نصب انشعاب آب و فاضلاب 90 هزار نفر جمعیتِ پیش‌بینی‌شده در پردیس خبر داد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 1 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');