اجرای عملیات کودپاشی درختان و فضای سبز اطراف مسجد امام حسین (ع)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، به منظور مبارزه گسترده با آفات و افزایش طول عمر و شادابی فضای سبز، عملیات کودپاشی درختان و گل های اطراف مسجد امام حسین (ع) شهر پرند اجرا گردید.
ايجاد فضاهاي سبز و زيباسازي فضاهاي شهري از جمله وظايف شهرداري ها محسوب مي­شود كه در همين راستا شهرداري پرند با کودپاشی درختان و تقویت فضای سبز، سعي در زيبا سازي و ايجاد طراوت در  فضاهاي شهري دارد.
شایان ذکر است که عملیات کودپاشی به دو شیوه مایع و حیوانی از دیگر برنامه های در دست اجرای فضای سبز در سطح شهر است که با این اقدام افزایش نفوذ پذیری آب در خاک، بالابردن ظرفیت نگهداری آب، بهبود هوا دهی خاک و در نهایت نیز بستر حاصلخیزی خاک فراهم می شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');