بازدید شهردار از وضعیت فضای سبز پارک کوهسار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در حاشیه مراسم تجدید میثاق شهردار و مسئولین شهری با شهدای گمنام پارک کوهسار، علی یحیی پور شهردار پرند از وضعیت فضای سبز این پارک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، صبح روز دوشنبه 19 بهمن ماه علی یحیی پور به همراه معاونان خود، از طرح افزایش فضای سبز پارک کوهسار و برکه و آبنمای تازه تأسیس آن بازدید کردند.
مهندس یحیی پور ضمن بازدید از برکه و آبشار شهدای گمنام گفت: یکی از اولویتهای شهرداری، گسترش فضای سبز پرند و نزدیک شدن به سرانه کشوری است و به همین منظور شهرداری پرند اقدام به احداث پارک بانو، نقش جهان و افزایش فضای سبز در حاشیه پارک کوهسار  کرده است.
وی با اشاره به اینکه پارک بانو به بهره برداری رسیده و پارک نقش جهان در آینده نزدیک افتتاح می شود گفت: با توجه به جمعیت رو به افزایش شهر جدید پرند، فضای سبز موجود جوابگوی نیاز شهروندان نیست و باید تعداد این پار کها افزایش یابد.
علی یحیی پور مشکل کمبود آب و خاک نامساعد پرند را یکی از علل اصلی محدودیت گسترش فضای سبر دانست و اظهار کرد: استفاده از آب غیر شرب را برای آبیاری فضای سبز  پرند لازم می دانیم که این امر تا حد زیادی با بهره برداری از آب شیرین کن پارک فدک محقق شده است.
شهردارپرند در پایان اقدامات معاونت خدمات شهر و فضای سبز را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برکه و آبشار شهدای گمنام با حداقل هزینه و استفاده ار امکانات موجود احداث شده که نتیجه تلاش و خدمت صادقانه همکاران در فضای سبز است





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');