رئیس جمهور : شهر پرند در آینده نزدیک از بهترین شهرهای جدید خواهد بود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صبح امروز با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم 10 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند به بهره برداری رسید.

در جریان بهره برداری از این واحدهای مسكونی مهر ریس جمهور به همراه مهندس نیکزاد و مهندس نامجو  و دیگر مدیران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی همچنین مدیرعامل و معاونین شرکت عمران شهر پرند  از مجتمع مسكونی مهر مالك اشتر، كوزو (سرمایه گذار خارجی) و كیسون نیز بازدید كردند و کلید چند واحد مسکونی توسط رئیس جمهور به صاحب آنان تحویل گردید.

دکتر احمدی نژاد ضمن تشکر از تلاش بی شائبه مسئولان در حوزه مسکن و شهرسازی در به بار نشستن این اقدام ارزنده دولت، تاکیداتی را نیز در راستای تسریع تاسیسات زیر بنایی داشت.

گفتنی است در مرحله نخست كلید یک هزار واحدمسکونی مهر در شهر پرند تحویل متقاضیان شد؛ امروز  نیز در مرحله دوم واگذاری، 10 هزار مسكن مهر در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید.

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 954
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');