عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران پرند منصوب شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






با صدور حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، وطن خواهی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، طی حکمی از جانب محسن نریمان، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، محسن وطن خواهی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند منصوب و این حکم توسط غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تقدیم وی و از تلاش‌های اعضای پیشین هیئت مدیره شرکت قدردانی شد.

در این مراسم، طاهری سرپرست شرکت عمران پرند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای پیشین هیئت مدیره، به اقدامات شایسته و عملکرد خوب وطن خواهی در حوزه مشارکت و شهرسازی اشاره کرد و از وی به عنوان نیروی فعال، پیگیر و مورد اطمینان نام برد و انتصاب وی را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره منشاء خیر دانست.

غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با ارائه مختصری از سوابق کاری وطن خواهی، وی را فردی کارآمد و فعال خواند و گفت: با وجود نیروهای شایسته در شرکت عمران پرند امید داریم تلاش های بیشتری جهت سامان دادن به مشکلات مسکن مهر و پاسخگویی به مردم شهر جدید پرند صورت گیرد.

غراوی همچنین اذعان داشت: پرند نسبت به دیگر شهرهای جدید، وضعیت مطلوبی از نظر شهرسازی و ارائه خدمات به ساکنین خود دارد و همواره در ساماندهی متقاضیان مسکن مهر پیشرو بوده است.
طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید نیز با اشاره به انتصاب هوشمندانه و خوب وطن خواهی تأکید کرد: بزرگترین هدف ایجاد شهرهای جدید، احداث شهرهای خوب است که این مهم با انتخاب افراد شایسته و کارشناس محقق می شود و می توان گفت که وطن خواهی یکی از این افراد است.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد تعاملی سرپرست شرکت عمران پرند، خواستار استمرار این روش شد و افزود: پایبندی بر اصول شهرسازی یکی از وظایف مهم ما محسوب می شود که این اصل با ایجاد تعامل میان شرکت عمران و شهرداری مهیا خواهد شد.

طاهرخانی همچنین اظهار کرد: شیوه تعامل و پاسخگویی شرکت عمران پرند با متقاضیان مسکن مهر همواره با عطوفت و بردباری بوده که این روش در رفع مشکلات و ایجاد آرامش برای متقاضیان بسیار کارساز بوده است.

ولی پور معاون فنی و مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این مراسم، پرند را شهری با قابلیت های ویژه و منحصر بفرد در کشور دانست و از وطن خواهی به عنوان فردی صبور و با تجربه یاد کرد.

وطن خواهی، عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند نیز از حسن اعتماد مدیران به منظور انتصاب وی، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم نیز حکم محسن وطن خواهی توسط رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهرهای جدید  قرائت و این حکم توسط غراوی تقدیم وی گردید.

اعضای هیئت مدیره و مديران ارشد شرکت عمران شهرهای جدید و همچنين اعضاي هیئت مديره و مديران شرکت عمران شهر جدید پرند، از حاضرین این مراسم بودند.

گفتنی است، وطن خواهی پیش از این مدیرکل پیمان و مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید بوده است .





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');