تامین برق مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: مشکلی در تامین برق واحدهای مسکونی مهر پرند وجود ندارد.


 

سیدزمان حسینی در بازدید از مراحل اجرایی طرح تامین برق مسکن مهر پرند صریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای توانسته است بسترهای لازم را برای تامین برق این منطقه فراهم کند.
به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران، پست جدید برق مهر پرند 1 نیز با 33 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت قرار دارد و حداکثر تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می رسد.  وی با اشاره به وجود معارض در اجرای خط 63 کیلوولت مهر پرند 1، خاطرنشان کرد: دفتر حقوقی این شرکت به طور مستمر و جدی این موضوع را تا نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران سپس بر ضرورت جذب کامل اعتبار اختصاص داده شده از سوی استانداری‌های تهران، قم و البرز برای پیشبرد پروژه‌های تامین برق مسکن مهر تاکید کرد. وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری پروژه‌های مرتبط با تامین برق طرح مسکن مهر در برق تهران، خاطر نشان کرد: گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و اقدام های انجام شده به طور مستمر در این کارگروه پیگیری می شود و اقدام های لازم برای جذب کامل اعتبار تخصیصی از سوی استانداری ها برای پیشبرد پروژه‌های تامین برق انجام خواهد شد.
حسینی با بیان اینکه توسعه و تقویت پست‌ برق پرند نیز در برنامه های برق تهران قرار دارد، گفت: زمین‌های مربوط به طرح های تامین برق مسکن مهر در استان های تهران، قم و البرز شناسایی شده و برای انجام مراحل بعدی در اختیار پیمانکاران طرح قرار گرفته است.
حسینی درخصوص برنامه برق تهران برای تامین منابع مالی پروژه زیرساخت‌های مسکن مهر اظهار داشت: تلاش می کنیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم  و دو سوم از هزینه‌های اجرای این پروژه‌ها را باید دولت و استانداری تامین کنند.  وی ابراز امیدواری کرد: با رفع موانع موجود و احداث پست ها و خطوط فوق توزیع، زیرساخت های لازم برای تامین کامل برق طرح ملی مسکن مهر فراهم شود.
 

منبع:شاسا





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1143
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 28 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');