زمان افتتاح خط یک مترو تا شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در صورت در اختیار قرار دادن منابع مالی لازم ، بخش قابل توجهی از امتداد خط یک مترو از حرم امام خمینی (ره) تا فرودگاه امام و شهر پرند در سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.


 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : در صورت در اختیار قرار دادن منابع مالی لازم ، بخش قابل توجهی از امتداد خط یک مترو از حرم امام خمینی (ره) تا فرودگاه امام و شهر پرند در سال 92 به بهره برداری خواهد رسید. 
تشکری هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه نیروی هوایی گفت: طی تصمیم دولت در چند سال قبل، توسعه خطوط مترو در حومه تهران به شرکت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی محول شد اما عملا توفیقاتی در احداث مترو حاصل نشد.
وی اضافه کرد: به همین دلیل طی هماهنگی های انجام شده در اواخر سال 90 ، احداث امتداد جنوبی خط یک تا شهر پرند به عهده شرکت مترو گذاشته شد که هم اکنون نیز عملیات احداث دنبال می شود.

منبع:شاسا





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1113
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 28 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');