تکمیل مسکن مهر شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 سعید صابونی در پاسخ به این سوال که ثبت‌نام جدید برای واحد های مسکن مهر شهر جدید پرند چه زمانی آغاز می‌شود؟ اظهار کرد: تقاضاهای انفرادی برای واحد‌های مسکن مهر شهر جدید را پذیرش نمی‌کنیم. وی با بیان این‌که پذیرش جدید تنها از طریق تعاونی‌های مسکن امکان‌پذیر است، گفت: 7700 تعاونی مسکن از کل 16 هزار تعاونی پرونده خود را تحویل داده‌اند و برای آغاز بررسی پذیرش‌ها به این تعداد تعاونی مهلت تحویل پروند، داده‌ایم.

صابونی افزود: با توجه به این‌که پروژه‌ی شهر جدید پرند را با 100 هزار واحد مسکونی پیش‌بینی کرده‌ایم، تاکنون برای تمام 100 هزار واحد ثبت‌نام صورت گرفته است، اما از آنجایی که ممکن است تعدادی از افراد ثبت‌نام‌کننده واجد شرایط دریافت مسکن مهر نباشند، 10 درصد یعنی معادل 10 هزار واحد را به عنوان واحد‌هایی که ممکن است نیاز به ثبت‌نام مجدد داشته باشند، در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شهر جدید پرند با یاد‌آوری افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پرند توسط رییس جمهوری افزود: تا مرداد‌ماه 10 هزار واحد مسکن دیگر در شهر پرند افتتاح می‌شود. وی تصریح کرد: از 10 هزار واحدی که مرداد‌ماه افتتاح می‌شود، هشت هزار واحد آماده است و دو هزار واحد دیگر نازک‌کاری شده و منتظر طی‌کردن مراحل تجهیز آنها به آب و برق و فاضلاب هستیم.

صابونی خاطر نشان کرد: تا امروز 72 هزار واحد سفت‌کاری و از این بین 40 هزار واحد به مرحله‌ی نازک‌کاری رسیده‌اند که در بدبینانه‌‌ترین شرایط تا آبان‌ماه شاهد افتتاح 70 هزار واحد دیگر از شهر پرند خواهیم بود.

منبع:شاسا




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 11 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');