300 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






300 هزار واحد مسکن مهر سال آینده در شهرهای جدید کشور، به بهره برداری خواهد رسید .

رحمانی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور ، در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار گفت: هم اکنون 420 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور در حال ساخت است که از این تعداد 300 هزار واحد در شهرهای جدید در سال آینده به بهره برداری می رسد. وی افزود: از این تعداد واحدهای مسکونی 804 واحد آن در شهر جدید رامشار قرار دارد که با برنامه ریزیهای انجام شده زمینه اسکان 60 هزار نفر در این منطقه فراهم می شود .
 رحمانی از اجرای طرحهای بزرگ مسکن مهر در شهرهای جدید ازجمله شهر رامشارخبر داد و افزود: با بهره برداری از این طرحها و جذب سرمایه گذاران و احداث مراکز آموزش عالی در این شهرها ، زمینه اسکان بیشتر شهروندان فراهم می شود . شهر جدید رامشار در 35 کیلومتری شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان قرار دارد .

 

منبع:شاسا




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 12 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');