شهرجدیدپرند محور مواصلاتی جدید تهران به پرند بازگشایی می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند محور مواصلاتی جدید تهران به پرند که بخشی از طرح جامع عملیات احداث رمپ و لوپ شهر جدید پرند از اتوبان تهران- ساوه می باشد به زودی بازگشایی می شود.

هم اکنون عملیات اجرایی آسفالت، گاردریل و خط کشی این مسیر به اتمام رسیده و در آینده نزدیک وسائط نقلیه می توانند از این مسیر عبور کنند.

رمپ خروجی پرند به سمت ساوه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد نیز در حال احداث می باشد که هم اکنون آسفالت آن به اتمام رسیده است همچنین زیرسازی(راک فیل ریزی)  لوپ ورودی ساوه به پرند انجام شده و این بخش نیز  با  75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

رمپ ورودی تهران به پرند و رمپ خروجی پرند به سمت ساوه همچنین لوپ ورودی ساوه به پرند با برآورد بودجه 18 میلیارد ریال نیز در

حال احداث می باشد که به زودی مسیر جدید تهران به پرند بازگشایی می شود.

گفتنی است عملیات احداث پروژه رمپ و لوپ شهر جدید پرند که تردد 7 مسیر را فراهم می کند با برآورد بودجه 5 میلیارد تومان از تاریخ 15 فروردین 90  پس از تایید وزارت راه و شهرسازی به مرحله اجرا در آمد.

محور دسترسی مستقیم شهر جدید پرند به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بالعکس،اصلاح رمپ اتوبان ساوه- تهران به فرودگاه بین المللی و طراحی و احداث رمپ تهران به سمت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ماه های آبان،آذر سال 90 و فروردین سال 91 به بهره برداری رسیده است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 20 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');