شهر جدید پرند . پرونده مسکن مهر پرند بسته می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






رفع مشکلات چهار انبوه ساز مسکن مهر شهر جدید پرند به ساخت مسکن در این شهر سرعت بخشید.

وزیر راه و شهرسازی گفت: به موقع همه خانه های مهر را در پرند تحویل می دهیم و من قول می دهم پرونده مسکن مهر این شهر تا شهریور سال آینده بسته شود. نیکزاد افزود: در جلسه ای که با انبوه سازان چهار شرکت کوزو، کیسون، هسا و خاتم الوصیا داشتیم، مشکلاتی مانند مسایل مالی و ناهماهنگی های میان ادارات و این شرکت ها را بررسی و برای آن تصمیم گیری کردیم. وی گفت: این چهار انبوه ساز حدود 60 هزار واحد از 95 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند را می سازند و کار آن ها از نظر اجرایی برای ما بسیار مهم است.
مشکلات مالی باعث شده بود که سرعت ساخت و ساز این انبوه سازان در 2 ماه گذشته کم و یا در برخی مواقع متوقف شود. نیکزاد افزود: 15 هزار واحد شرکت کیسون تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیمانکاران و انبوه سازان به تفاهم رسیدیم که تاسیسات زیر بنایی مانند آب و شبکه جمع آوری فاضلاب را خودشان به عهده بگیرند. نیکزاد افزود: فعلا برای توسعه ساخت و ساز مسکن مهر در پرند برنامه ای نداریم اما در پردیس 80 هزار واحد دیگر را آغاز کردیم و نام نویسی در این شهر در حال انجام است.
در شهر جدید پرند 95 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که 76 هزار واحد آن به پایان نازک کاری رسیده و در صورت تامین تاسیسات زیر بنایی آماده تحویل است.خرداد ماه پارسال 2 هزار واحد و تیر ماه امسال با حضور رئیس جمهور 10 هزار واحد مسکن مهر پرند تحویل متقاضیان شد.

منبع:شاسا

 




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 5 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');