شهر جدید پرند . تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش مشرق به نقل از مهر، علی نیکزاد در این جلسه که با حضور استاندار تهران ، معاونان وزارتخانه‌های راه و
شهرسازی و نیرو برگزار شد، با تأکید براینکه مسکن موضوعی امنیتی ، اقتصادی، فرهنگی است که تأثیر زیادی بر کاهش تورم و تحکیم بنیان‌های خانواده دارد، اظهار داشت : تأمین مسکن برای اقشار جامعه نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه‌های مرتبط با این بخش است تاجایی که اگر مواردی مانند تسهیلات بانکی و خدمات زیربنایی تأمین نشوند، ساخت مسکن به تنهایی نمی‌تواند اقدامی تأثیر گذار باشد.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن بیش از 4 میلیون واحد مسکونی مهر شهری و روستایی در دولت‌های نهم و دهم گفت: علاوه بر این ، 5/1 میلیون واحد مسکونی نیز توسط بخش خصوص ساخته می‌شود که این امر به معنای ساخت نزدیک بر 6 میلیون واحد مسکونی در 8  سال است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کار سنگین سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات و وزارت نیرو در تامین زیرساخت‌ها ، افزود: در شهرهای کوچک تامین انشعابات آب ، برق و فاضلاب با مشکل خاصی مواجه نیست اما در شهرهای بزرگ
برای تامین انشعابات یاد شده در واحدهای مسکونی مهر قدری با مشکل مواجه هستیم که این امر توجه زحمت‌کشان وزارت نیرو را می‌طلبد.

وی با اعلام در دست ساخت بودن 100 هزار واحد مسکونی در شهرجدید پرند ، 55 هزار واحد در شهرجدید هشتگرد ، 13 هزار واحد در شهر جدید پردیس و 6 هزار واحد در شهرجدید اندیشه ، تصریح کرد: بحث افتتاح واحدهای مسکونی مهر تهران به لحاظ تأثیر پذیری بازار مسکن کشور از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است و از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

مجید نامجو ، وزیر نیرو نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح مسکن مهر و تأمین خدمات زیربنایی در آن ، بر لزوم همکاری و همراهی این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در زمینه تأمین خدمات زیربنایی لازم تأکید کرد و اظهارداشت : باید تلاش کنیم مردم، موضوع تأمین مسکن  را به عنوان یک مشکل از ذهن خود پاک کنند.

منبع:مشرق نیوز




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1118
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 5 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');