شهر جديد پرند - آخرین وضعیت متروی پردیس و پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از این رو آخرین جزییات مترو پرند و پردیس را از مدیران عامل این دو شهر جدید جویا شدیم.

 

سعید صابونی، مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان این‌ که طول مترو تهران-پرند از ایستگاه حرم مطهر تا شهر جدید پرند 53 کیلومتر است، اظهار کرد: از این میزان ریل‌گذاری 18 کیلومتر از مترو برعهده شرکت عمران پرند و مابقی آن برعهده مترو تهران است. وی ادامه داد: از این 18 کیلومتر که جزو تعهدات شرکت عمران پرند است، هشت کیلومتر آماده ریل‌گذاری و تحویل مترو تهران داده ‌شده‌ ا‌ست.

 

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: از این هشت کیلومتر، سه کیلومتر از سمت شهر جدید پرند و پنج کیلومتر از سمت فرودگاه امام(ره) ریل‌گذاری می‌شود. صابونی با تاکید بر این‌ که تا آخر ماه جاری بحث آماده‌سازی ریل گزاری مترو به پایان می‌رسد، تصریح کرد: از 10 کیلومتر مانده در مسیر این 10کیومتر دو پل وجود دارد. پل اول در جاده قدیم تهران-ساوه که تا آخر شهریور ماه و پل دوم در اتوبان تهران-ساوه است که تا پایان مهر ماه آماده ریل‌گذاری می‌شود.

 

مجید هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس، نیز درباره وضعیت مترو تهران پردیس اظهار کرد: ما در مرحله جذب پیمانکاران هستیم. در این مرحله سعی داریم با ارزیابی کافی پیمانکاران با صلاحیت را انتخاب کنیم. وی ادامه داد: مترو پردیس از ایستگاه سرخه حصار یا همان خط 2 تهران آغاز می‌شود و در نهایت به جنوب فاز 9 می‌رسد.

 

هدایت با بیان این‌ که از سال 85 برای ساخت مترو به طول 20 کیلومتر عقد قرارداد شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمام طرح آماده اجرا است و این خط از ایستگاه سرخه حصار یا همان خط 2 تهران آغاز می‌شود و در نهایت به جنوب فاز 9 می‌رسد. مدیرعامل شهر جدید پردیس درباره اعتبار مورد نیاز متروی پردیس گفت: اعتبار مورد نیاز متروی پردیس را یک هزار و 700 میلیارد ریال تخمین زده‌ایم و با ساخت متروی پردیس، مشکل حمل و نقل ساکنان تاحدود زیادی برطرف می‌شود.

منبع : شاسا




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مترو پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 2059
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 11 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');