شهر جديد پرند - مسکن مهر صنعتی پرند آماده شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در متن جوابیه ایدرو، رضایی تاکید کرده است: با حمایت و پشتیبانی وزیر محترم راه و شهرسازی در طرح صنعتی سازی مسکن مهر بیش از نیمی از 5000 واحد مسکونی صنعتی در فاز 5 شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد.
مدیر ارتباطات ایدرو در ادامه افزود: پروژه 1182 واحدی فاز 3 پرند نیز که پایلوت صنعتی سازی مسکن مهر بود با همه موانع و برخی ناملایمات به واسطه پیگیری جدی مجموعه دولت به‌خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی به نتیجه رسید و در حال حاضر برای مابقی واحدهای تحویل نشده با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و راهکار ویژه ایشان، بیش از 200 واحد در این فاز تحویل نمایندگان تعاونی‌ها شده و به‌زودی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.به گفته وی، این پروژه جزو اولین مجموعه‌های مسکونی عرضه شده در قالب مسکن مهر در پرند می‌باشد که با امکانات کامل در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

مدیر ارتباطات ایدرو گفت: شرکت مپسا با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهر‌سازی آغازگر حرکت صنعتی‌سازی مسکن در ایران بوده، به طوری که این شرکت با صرف هزینه‌های قابل توجه در این حوزه جدید طی 3 سال گذشته مسیر پر تنگنایی را طی کرد و امروز تحت تاثیر آنچه این شرکت به‌وجود آورده در نقاط مختلف کشور و منطقه، ساخت و سازها به سمت روش‌های صنعتی تمایل پیدا کرده است. این در حالی است که بابت هزینه‌های انجام شده توسط شرکت مپسا جهت مدیریت و نظارت بر احداث واحدهای مسکونی عرضه‌شده، تاکنون ریالی به مپسا پرداخت نشده است. وی با اشاره به اظهارات مهندس صابونی گفت: برخلاف آنچه که مدیر عامل محترم شهر جدید پرند درباره اعلام بی نتیجه بودن جلسات متعدد فی‌مابین در یک سال گذشته، اظهار داشته‌اند، نتایج این جلسات، خوشبختانه در روند رو به رشد احداث پروژه فاز 5 به‌طور مثبت انعکاس یافته که به فضل الهی، به زودی روند اتمام آن به پایان خواهد رسید.

مدیر ارتباطات ایدرو افزود: چنانچه مدیرعامل محترم شهر جدید پرند جلسات را بی‌نتیجه می‌دانستند بهتر بود، از طریق ارائه گزارش کتبی و گوشزدکردن اشکالات به مقامات بالادست پروژه درصدد رفع مشکل برمی آمدند.رضایی خاطر نشان کرد: اینجانب طی تماس تلفنی با آقای صابونی خواهان برقراری گفت‌وگوی تلفنی با ریاست محترم هیات‌عامل ایدرو شدم که ایشان به دلایل واهی از گفت‌و‌گو امتناع ورزیدند. مدیر ارتباطات ایدرو افزود: به هر حال معلوم نیست چرا مدیرعامل شهر جدید پرند مسائلی را که می‌توانست طی جلسات کاری و صمیمانه فی‌مابین مطرح و نسبت به آنها تصمیم‌گیری شود، رسانه‌ای نموده است. 

منبع : شاسا




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 11 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');